KORONAWIRUS – DBAMY O NASZYCH KLIENTÓW
Każdy nasz Klient, w okresie pandemii lub do wyczerpania zapasów, może odjechać z naszego Autoserwisu po naprawie samochodu zaopatrzony w zestaw profesjonalnych/atestowanych środków dezynfekcyjnych. Jednocześnie wprowadziliśmy w naszym Autoserwisie rozwiązania zapewniające ograniczenie możliwości przenoszenia Koronawirusa, tak aby zabezpieczyć naszych Klientów oraz pracowników. U NAS MOŻECIE CZUĆ SIĘ BEZPIECZNI.
Sposób działania naszego niezależnego serwisu jest dostosowany do oczekiwań i potrzeb świadomych właścicieli aut. Świadomych tego, że dla ich pojazdów warto jest poszukiwać rozwiązań KOMPLEKSOWYCH, gwarantujących najwyższą jakość oraz niezawodność i my, nasz serwis, właśnie taką jakość i niezawodność zapewniamy.
Jako niezależny serwis stosujemy tylko sprawdzone przez nas i przez rynek rozwiązania techniczne – weryfikujemy jakość produktów poszczególnych dostawców i gwarantujemy najwyższą jakość naszej pracy.
Zapewnienie najwyższej jakości wiąże się z tym, że wybieramy podzespoły o oczekiwanej przez nas jakości, nie kierując się jedynie ich ceną oraz z tym, że nasza praca zawsze jest skierowana na solidność, a nie na ilość. Konsekwencją takiego podejścia jest to, że wykrycie i usunięcie niektórych, nieoczywistych awarii pochłania więcej czasu niż pierwotnie zakładaliśmy.
Zalecanym przez nas, a także gwarantującym najlepszy efekt niezawodności, rozwiązaniem jest KOMPLEKSOWE powierzenie nam pełnej obsługi Państwa pojazdu – zarówno w zakresie przeglądów czy napraw wynikających z zaleceń i standardów producenta samochodu jak i w zakresie ewentualnych napraw elektroniki i mechaniki pojazdu oraz montażu i serwisu systemu zasilania LPG. Nasze działania zawsze opierają się o wewnętrzną procedurę zapewnienia jakości, której kluczowym elementem jest lista kontrolna czynności przeglądowo-serwisowych bazująca na procedurach i standardach ASO.
Nasi Klienci doceniają to, że specjaliści którzy obsługują ich samochody w naszym AUTOSERWISIE systematycznie korzystają ze szkoleń aktualizacyjnych prowadzonych przez dostawców i producentów podzespołów oraz dostawców systemów diagnostyki pojazdów (Bosch, TEXA, Motofactory, Intercars, Grupa PGD i inni).
Nasze KOMPLEKSOWE podejście do prowadzenia serwisu skutkuje zaufaniem i wiernością okazywaną przez naszych Klientów, którzy nie tylko są zadowoleni z naszych usług ale też polecają nas swoim najbliższym i przyjaciołom. Portfolio naszych zadowolonych Klientów to zarówno dealerzy samochodowi (pojazdy nowe) jak i korporacje korzystające z floty pojazdów oraz indywidualni właściciele samochodów, w tym aut klasy „S” określanych mianem: „z górnej półki” (np.: BMW, Audi, Mercedes, Volvo, Jaguar).
ZAPRASZAMY DO NAS WŁAŚCICIELI AUT ŚWIADOMYCH, ŻE DLA JAKOŚCI WARTO POŚWIĘCIĆ 2-3 GODZINY WIĘCEJ I KILKA % WIĘCEJ ZAPŁACIĆ ZA PRODUKT ZDECYDOWANIE POZYTYWNIE WYRÓŻNIAJĄCY SIĘ NA RYNKU.